dinsdag 5 oktober 2010

Stress?

Het leven hier in Lille gaat ondertussen verder zijn gangetje. Naar de les gaan, naar de winkel gaan, koken, kuisen, nadenken over taken, een 'pint' gaan pakken. Was het alleen maar zo: intussen moet ik van de ene UFR (is een soort faculteit) naar de andere lopen omdat ik nog een vak van 3 ECTS mis, en naar het juridisch kantoor om welbekende redenen.
De grote vraag hier luidt als het volgt : waarom heeft de universiteit nog nooit van internet gehoord? De uurroosters moet je niet online gaan zoeken, neen, die hangen uit de op de valven. Hier leven ze blijkbaar nog in de middeleeuwen. Vervolgens antwoorden de profs amper op hun mails, en is er nergens informatie over hen te vinden. Heb je een bureau van een bepaalde prof nodig? Ga maar op zoektocht in de universiteit! A.u.b. Lille3, het zou mijn leven (en mijn vermoeide benen) zo veel gemakkelijker maken.. O wacht, er was 1 prof waarmee ik een interessante correspondentie heb gehad. Rara... Hij sprak Nederlands! (En kwam dus uit de beschaafde wereld ;-) )
Intussen hoop ik dat ik de allerlaatste deadline voor mijn learning agreement niet mis, maar het belooft nog spannend te worden!

Encore une bonne soirée et bcp de bisous!

Kim

1 opmerking: